Principal
Quí som
Qué fem
Els associats
Les partides
Les notícies
Contacte
Fòrum
GENERAL
D&D 3.5
CONAN D20
JUEGO DE SHARES
STAR WARS D20
PATHFINDER
LA LLAMADA DE CTHULHU
ECLIPSE PHASE
ESOTERRORISTAS
LLEGENDA 5 ANELLS
ZOMBIE
DARK ECHELONS
RAGNAROK
SERENITY
CARTAS / TABLERO
WARHAMMER
HOTWAR
SLANG
ZONA LIBRE
STORMBRINGER
Regles noves en posibilitat de debat 22-01-2009
  1. Sistema de pifies en combat:
    - Nivells 1-6: Després del tirada de 1d20 isca un 1 es considera fallida automàtica a més es realitzarà altre tirada de 1d20.Si el resultat està comprès entre 1 i 10 a més de la fallida, l´arma es caurà de les mans (armes c. c.), es destensarà l´arc o fallarà el conjur. Probabilitat de caiguda d´arma: 2,5%

    - Nivells 7-12: El mateix descrit anteriorment a excepció del rang de pífia en la segona tira de d20. Aquesta es veurà decrescuda en un per nivell. Ex. PJ nivell 10 el rang de perdre l´arma és 1-6 (rang de fallida base 10 - 4 per nivells superior a 6 = 6).
    Probabilitat de fallida: 2.25% a 1% segons nivell

    - Nivells 13+: Cada 2 nivells decreix el valor en 1. Aquest mai pot ser inferior a 1.
    Probabilitat de fallida: 0.75% a 0.25% segons nivell.
  2. Punts d’habilidad extra:
    Cada nivell donaré 2+INT punts d´habilitat extra que només podran ser gastats en habilitats de coneixement o idiomes, i a més contarà que siguen clàsees/transclàsees. Els idiomes es consideren transclàsees per a qualsevol tipus de classe de PJ i no tenen bonificadors per característica. Els idiomes costen 3 punts, el primer per a entendre´l, el segon per a llegir-lo i escriure´l de forma regular i el tercer per a llegir-lo i escriure´l correctament.
  3. Sistema de ferides (posibilitat de modificacions):
    Aquest sistema es basa en que un jugador al que li queda 1 punt de cop no pot actuar igual que estant al total de la vida. Açò es veu reflectit en els tiratges d´atac i salvació donant penalitzadors a aquests tirades, Aquests penalitzadors es basen en percentatge de vida.

    Percentatge de vida total Penalitzador a la tirada
    50% -1
    25% -2
    10% -4
    0% -1000 (estàs mort XD)

    El “dote” dur de pelar redueix els penalitzadors en 1
  4. Bonificador a la defensa.(posibilitat de modificacions)
    Un guerrer experimentat en mil batalles no és creïble que sense armadura li puga pegar a un noob de nivell 1 per això m´agradaria aplicar aquesta norma detallada en el manual d´arcans desenterrats (que tenim en possessió) i si algú vol tirar-li un mirada http://www.megaupload.com/es/?d=MVVKD7F5
    No vaig fer tota l´explicació d´aquesta norma, la llegiu vosaltres.

    En la taula 4-1: Els modificacions seran :

    El monjo passa a la columna B.

    El clergue a la columna C.
Jorge Rojas
22-01-2009
Modificat per última vegada el 25-01-2009
Share |
Comentaris
001 / 005 de 019
fragmentado amnesico
30-05-2009

Josep Barberà va escriure

teps inventat va escriure


Ja no se que vols que te raone més, si vols escric una assaig. XD

Clar que el monjo guanya bonificador per nivel (+1/ 5 nivells), ademés del bonificador de sabiduria a la CA. Però crec que el monjo es de combat cos a cos ja que el principal ataca son impactes sense arma,i per lo tant crec que no se´l puga ficar en la columna A ja que els demés son llançador de conjurs.
Per una altra banda el clergue a diferència del guerrers te ajuda màgica. En la teua partida del D&D el clergue de l´Oscar es dopaba de mala manera y a vore qui era el xulo que li pegaba.
Solament estic buscant una equilibri entre els tipos de PJs.

Però en fi, com vaig dir en un inici, aixó es debatria i si voleu que no hagen aquestes modificacións, ho dixaré tal i com estava.


Obviarem la referència al clergue de l´oscar... xD

Respecte lo del monjo, amb aqueixe criteri podries permetre-li també usar armadures lleugeres sense penalitzacions de cap tipus


Joer es que llevando a un clerigo de nivel 16 con conjuros de alto nivel pues, la verdad, que un poco dificil que me tumben si que es pero recuerdo la daguita del tio chandler que me mato al acto, caguento.

Aparte el mio se tira unos cuantos asaltos antes del combate, titandose los conjuros mientras los demas ya estan repartiendo panes de kilo.

AY! que poco estamos valorados los clerigos de Tempus, con lo pokita kosa k somos.
fragmentado amnesico
28-05-2009

Tambe em pareixeria be que el penalitzador pels punts de vida, foren a tot, incluit habilitats y probes de caracteristica, perque es supose que estat baldat.

Pase que es mes faena per al master si té que calcular totos el percentajes per als enemics, ara que, coneixent al tio Chandler, s´ho invente i au XDDDD
fragmentado amnesico
28-05-2009

Yo, chicos, como su propio nombre indica, es D&D, es fantasia, tampoco tiene que ser lógico que te cagas.

Yo lei una vez, no se donde, que habia masters que si sacabas un 1 en el D20, o sea pifia, tirabas un D10 y ese era el penalizador durante el resto del combate o hasta que impactaras.

Supongo que sera que te desmoralizas o algo pasa que si sacas 2 seguidas no le daras en la vida. Podria hacerse que un penalizador de D10 pero en la siguiente accion.

No se, para no complicarnos que si uno es bueno con su espada, que si es bueno con su arco, que si es un pelacañas...... No se, por hacerlo mas rapido y au.

Tambien es cierto lo del Teps, que estas enfrente d eun bicho tocho, con tu mostrenco con arma a 2 manos: sacas un 1 y a la mierda espada..... es un poco triste.

Como veais, yo me amoldo a todo.

He dicho.

Jorge Rojas
30-01-2009

També podria pensar-ho en fer mags en copmpetencia en armadures pesades.

No me basat en que si un clase pot portar armadura intermitja, lleugera o pesada o no pot portar cap, sino en l´implicació en el combat.

Josep Barberà
30-01-2009

teps inventat va escriure


Ja no se que vols que te raone més, si vols escric una assaig. XD

Clar que el monjo guanya bonificador per nivel (+1/ 5 nivells), ademés del bonificador de sabiduria a la CA. Però crec que el monjo es de combat cos a cos ja que el principal ataca son impactes sense arma,i per lo tant crec que no se´l puga ficar en la columna A ja que els demés son llançador de conjurs.
Per una altra banda el clergue a diferència del guerrers te ajuda màgica. En la teua partida del D&D el clergue de l´Oscar es dopaba de mala manera y a vore qui era el xulo que li pegaba.
Solament estic buscant una equilibri entre els tipos de PJs.

Però en fi, com vaig dir en un inici, aixó es debatria i si voleu que no hagen aquestes modificacións, ho dixaré tal i com estava.


Obviarem la referència al clergue de l´oscar... xD

Respecte lo del monjo, amb aqueixe criteri podries permetre-li també usar armadures lleugeres sense penalitzacions de cap tipus
001 / 005 de 019
CERCADOR
CERCAR
ZONA SOCIS
Usuari
Contrasenya
ENTRAR
Registra´t en la web
Vas perdre la teva contrasenya?
WEBS AMIGUES
Disseny per Clan Templates & eldelbar.com Eldelbar club de rol :: Carrer Pio XII 25, 12580 Benicarló (Castelló) :: administracion@eldelbar.com